چگونه می توانم فشار خون بالا را مختل کلیه و وادار به افزایش کراتینین سطح
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم فشار خون بالا را مختل کلیه و وادار به افزایش کراتینین سطح

چگونه می توان فشار خون بالا را مختل کلیه ها و القاء کراتینین افزایش سطح؟ در اینجا من می خواهم به آن را توضیح دهید به شما و امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

در واقع، فشار خون بالا در دراز مدت خواهد فشار اضافی بر روی آن عروق خونی کوچک در کلیه ها قرار داده است. با گذشت زمان، کسانی که رگ های خونی کوچک تبدیل خواهد شد خسته و شکست عملکرد طبیعی. این عروق خونی کوچک از پنج نوع از سلول های عملکردی تشکیل شده است. در نفروپاتی فشار خون بالا، سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی می شوند ابتدا تحت تاثیر قرار. هنگامی که سلول های آسیب دیده هستند، آنها را عوامل بیشتر التهابی و دیگر مواد مضر برای کلیه ها را جذب کند. اگر این مواد مضر نمی تواند در زمان حذف شود، عوامل التهابی بعد از آن بیشتر و بیشتر به کلیه ها نفوذ، بنابراین بیشتر و سلول های بیشتری می شود شرکت خواهند کرد.

در شرایط عادی، کلیه ها مواد زائد و سموم از بدن تخلیه، پس از آن آسیب دیده آن زباله از جمله کراتینین در بدن جمع می شوند. با بدتر شدن عملکرد کلیه، سطح کراتینین را افزایش می دهد به یک سطح بالا، در نتیجه علائم مجموعه ای رخ داده خواهد شد.

بنابراین به طور عمده چیزهایی در این مرحله است که برای کنترل فشار خون بالا به منظور کاهش آسیب به کلیه ها. پس از آن را دریافت کند کنترل، شما نیاز به یک روش سیستماتیک که ممکن است به شما کمک کند به ترمیم کلیه ها آسیب دیده و کاهش سطح کراتینین بالا است. در پزشکی غربی، هیچ راه خوبی برای درمان بیماری های کلیوی وجود دارد، روش های درمانی مانند hormonotherapy و دیالیز فقط می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بنابراین در حال حاضر مردم به نوبه خود به دنبال کمک از گیاهان دارویی داروها-روش های جدید و موثر چینی برای درمان این بیماری است.

اگر سوال دیگری داشته یا می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما.





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، فشار خون بالا، سطح کراتینین افزایش، می تواند فشار خون بالا را مختل کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: